niedziela, 21 października 2018

powody

nie sądzisz, ze powodem tego może być np. brak wlewu uspokojonego (jeśli tak jest u Ciebie)? Deszczówka wlewając się do zbiornika bez takiego wlewu wzburza jego zawartość, podnosi z dna wszelkie drobinki i ssak to zasysa. Po deszczu woda w zbiorniku się uspokaja, pyłki opadają i już jest klarowna (a przecież to ta sama woda, "sama" się nie uzdatniła) - czy nie tak jest właśnie u Ciebie?Kosztem niewielkim - są urządzenia przepływowe, bez zasilania, działające na zasadzie elektrolizy soli. Ewentualnie zwykła tabletka z chlorem do klosza przepływowego. A po co? To że Ty nie widzisz w tej wodzie problemu nie znaczy, że ta woda jest bezpieczna. Ja napisałem tylko na co ja bym się zgodził - albo woda do podlewania (bez puszczania jej do domu), albo uzdatnianie jej i wtedy puszczenie jej do spłukiwania toalet. Możesz ją sobie nawet pić prosto z tego zbiornika - nikt Cię nie zmusza do takiego czy innego zastosowania.
Mam wrażenie, że niektórym się wydaje, że jak czegoś nie widać gołym okiem to nie ma problemu... woda w kałuży też może być klarowna. Woda z bakteriami też może być klarowna. Woda z metalami ciężkimi, pestycydami, czy wieloma innymi związkami też może być klarowna... a skoro jest klarowna to przecież można ją śmiało wykorzystać w domu do prania, pod prysznic czy do zmywania naczyń na których później będzie jedzenie... takim osobom gratuluję optymistycznego nastawienia do świata Przypominam, ze napisales, zeby wsypac chlor do zbiornika,,co jest kompletnie bez sensu, biorąc pod uwage wykorzystwnie tej wody do podlewania. Przypominam, ze napisales, zeby wsypac chlor do zbiornika,,co jest kompletnie bez sensu, biorąc pod uwage wykorzystwnie tej wody do podlewania. Zbieranie deszczówki do podlewania ogrodu mogę zrozumieć. Powodów może być kilka. Oszczędności, ekologia, świadomość o bezpowrotnym marnowaniu wody itp.
Ale po co stosować deszczówkę do prania nie mogę ni jak pojąć. Może mi ktoś to wytłumaczyć?
Ja doskonale zdaję sobie, sprawe, że deszczowka ze zbiornika moze miec podwyższoną ilość bakterii.
W jaki sposob mi to zagraza, jeśli splukuje nią toalety ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz